Monday, November 26, 2007

Alles gaat z'n gangetje

Het gaat lekker hier.

Gisteren zijn Chiel en ik nog naar de sportschool gegaan. Hij moet nodig trainen voor de marathon en ik moet nodig 4 kilo kwijt, hihi. Mijn armen zijn nu net elastiekjes en het lijkt wel of er lood in zit. Maar goed, dan weet ik in ieder geval dat ik iets gedaan heb.

Morgenochtend gaan we nog even onverwacht naar Shanghai voor 1 nachtje. Chiel wil even langs bij Paul. Altijd leuk zo'n uitje.

Straks de tickets en mijn visa ophalen.

1 comment:

Anonymous said...

blijven trainen dan gaan de kilo,s er wel af maar ieder pondje gaat wel door het mondje zeggen ze hier dus ook matigen met etentjes e.d.
we zijn op het ogenblik weer aan het mointenbiken in het bos elke week en dan tochten tussen 35 en 60km heerlijk bezweet en onder de modder daarna de fiets weer poetsen en de week erop weer hetzelfde tietsen en poetsen annet en jos zijn ook al weer aan het trainen volgens mij willen ze de halve marathon in hongkong lopen
het is hier op dit moment herfst regen en wind shit weer

groetjes jan en jantina hardenberg

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails