Saturday, November 10, 2007

Valt best wel mee...



Ik klonk misschien wel negatief in het laatste postje, maar het viel reuze mee, de laatste dagen.
Nico en Ingrid zijn hardstikke gezellig en we hebben de eerste avond heerlijk gepraat aan de Avenue of Stars. We hebben geshopt, gegeten, gedronken en gelachen, dus ik mag niet klagen. Ingrid heeft heel Stanley Market en de Ladies Market leeg gekocht.


We hebben alleen de laatste paar dagen steeds steaks gegeten en wij (Chiel en ik) kunnen dat zware eten eigenlijk niet goed meer verwerken. Onze maag is daar niet meer op ingesteld. Geef mij maar seafood of chinees/thais/vietnamees eten...dat vind ik lekkerder. Ik kan ook niet wachten tot we weer alleen zijn en bij het Thaise restaurantje om de hoek hier, voor 200 hkd kunnen eten zonder wijn!
Straks halen we ze weer op en dan gaan we eten. Morgen vliegen ze met Berry naar Bangkok. Daar blijven ze nog een paar dagen...alhoewel ik later begreep van Berry dat ze een paar dagen alleen naar Ko Samet gaan.
Ik weet zeker dat we ze hier nog vaker zullen gaan zien.

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails