Monday, January 07, 2008

Adios

Vanmorgen is Chiel vertrokken naar Hong Kong. Lekker vroeg opgestaan, koffertje ingepakt, spullen bij elkaar gezocht (en toch nog wat laten liggen!) de laatste telefoontjes met Barneveld gepleegd en toen stapte hij in de auto.
Ben en ik hebben hem uitgezwaaid. Raar idee dat hij nou ergens in de lucht vliegt...

Ik heb mezelf maar flink bezig gehouden en heb de keuken helemaal gesopt. Moest gebeuren en omdat het bere saai is om ineens alleen te zitten, bleek dit een goede therapie.

Ik ga zo maar eens de aardappeltjes opbakken en de schnitzel in de pan gooien voor Ben en mij.

Morgen ga ik de raampjes lappen en woensdag haal ik Linn op van Schiphol. Jippie. Zie ik eindelijk mijn dochter weer die waarschijnlijk er knap gebruind bij zal lopen.

De middelste is van mij!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails