Saturday, January 19, 2008

Morgen ben ik weer weg

Wat gaat de tijd toch snel voorbij! Voordat ik in NL aankwam, dacht ik dat een hele maand heel lang zou duren maar je knippert 2 keer met je ogen en het is alweer gebeurt. Morgen vlieg ik alweer terug naar Hong Kong.

De eerste twee weken dat Chiel hier was, zijn we echt elke dag in de auto gestapt, hebben we NL helemaal doorkruist en zijn we de A2 van verschillende richtingen op gereden. De enige dag zit je in Helmond en de volgende dag rij je de Veluwe weer op.

Toen Chiel weg was ben ik om de dag ergens heen gegaan of ik kreeg bezoek. Hardstikke leuk!
Maar nu merk ik wel dat het wel wat energie kost en dat ik nog steeds niet iedereen heb kunnen opzoeken.
De volgende keer maar weer...


Gisteravond kwam Lody nog. We zijn samen naar de film gegaan. De vliegeraar. Prachtige film, echt een aanrader. Ondanks mijn kriebelhoest, genies en het gerommel in mijn buik, heb ik ervan genoten.

De film had zo'n impact op het publiek, dat het doodstil was tijdens de film, geen mobieltjes die "per ongeluk"afgingen, niemand zat te praten, echt ongekend! En toen de film was afgelopen en de aftiteling al liep, bleef iedereen zitten, het was heel stil en pas toen het licht aanging, kwamen sommige mensen in de benen. Je zag ze allemaal, ook de mannen, tranen van hun wangen afvegen... Ik heb dat nog nooit meegemaakt!

Nu ben ik bezig om mijn koffertje in te pakken. Straks nog een blok kaas halen om mee te nemen en hopelijk past alles. Kwestie van erop zitten en aanstampen hihi....

Vanavond gaan we met z'n allen uit eten. Remy komt uit Utrecht en Yvon en Mari gaan mee. Leuk. En morgen om half tien, rij ik richting Schiphol...

Tot gauw allemaal en een hele dikke knuffel!

2 comments:

Anonymous said...

lieve Ans,

Vanuit het prachtige groene maar o zo regenachtige Ommen, wens ik je een hééééééééééééééééééle goede vlucht! Voor je het weet kan je weer lepeltje lepeltje met Chiel liggen. Doe ze allemaal de groetjes daar van ons en ik kijk nu alweer uit naar al je belevenissen in Hong Kong die weer op je blogje staan.

Hele dikke kus! Echt....de volgende keer komen jullie naar Ommen en ga ik voor jullie koken, oké?

Liefs,
Irma...

Anonymous said...

en ook naar hardenberg we wensen je een goede vlucht en we zien weer uit wat je allemaal weer te vertellen hebt vanuit hong-kong

groetjes njan en jantina

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails