Monday, October 17, 2011

We zijn weer in HK


Gistermorgen zijn we vertrokken. Nog vlug een echte bruine boterham met kaas en een kopje Douwe Egberts verorberd als ontbijt, afscheid genomen van de kids en toen gingen we weer op weg naar Schiphol. Het weer was prachtig. Blauwe lucht, lekker fris en heerlijk rustig op de weg. Voordeel als je vertrekt op zondag. Weinig tot geen files.


Op Schiphol kwamen we Jos en Irma tegen. Jos had net ingecheckt en nadat wij ook waren ingecheckt hebben we nog lekker een kopje koffie met iets lekkers genomen. Irma zag er stralend uit, en nu is goed te zien dat ze zwanger is. Een prachtig buikje!

De vlucht ging voorspoedig. Jos lag weer te slapen en wij niet. Ik geloof dat hij net voor het landen wakker werd. Niets nieuws dus. We hebben gezamenlijk een taxi genomen en toen begon het 'gewone' leven weer. Iedereen ging weer aan de slag.

Ik heb de dag in half bewust zijn meegemaakt. Ik was zo moe dat het wel leek of ik dronken was. Er kwam niets zinnigs meer uit. En dat is best lastig als je eerst naar de bank en daarna naar het visum bureau moet. Gelukkig hebben beide instanties me aardig wat invulwerk uit handen genomen, want ik zag het echt niet meer. In ieder geval is alles geregeld en kan ik vrijdag mijn visum ophalen. Zondag vliegen Chiel en ik naar Shanghai voor 4 dagen voor zaken.

Gelukkig heb ik Mickey weer gezien! Ik kreeg al afkick verschijnselen! Na 6 weken gescheiden te zijn geweest, zaten we weer bij elkaar op de bank! Voordeel was dat we allebei last hadden van jetlag. Het viel dus niet op toen we beiden een beetje wazig voor ons uit staarden.

En nu is het bijna middernacht. Chiel ligt op bed en ik lag op bed. Maar nu niet meer. Ik ben klaar wakker!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails