Saturday, October 15, 2011

Weer naar HK

Ik voelde me de afgelopen week niet helemaal lekker. Buiten het normale huishouden heb ik vrij weinig ondernomen. Beetje bijkomen. En vandaag is het alweer de laatste dag dat we in NL zijn.
Morgenochtend vertrekken we naar Schiphol en om 14.00 vliegen we naar Hong Kong. Wat gaan die weken toch snel voorbij!

Maar ik ben weer terug in december. Om precies te zijn 12 december! Chiel komt dan pas 10 dagen later vanwege het werk, maar ik dus lekker niet!

Allemaal een dikke knuf en tot ziens in Hong Kong!

4 comments:

Anonymous said...

een prettige en goede vlucht met Jos samen


Jan en Jantina Hardenberg

Mickey said...

Goede reis!
X

Joke said...

Hoera!!!! Kom maar snel :)

Fiona Teeuw said...

Een goede vlucht toegewenst. Het is zo weer December!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails