Saturday, June 16, 2012

Oranje Regen

Laten we het maar weer eens over het weer hebben. Het is bagger! De regen komt met bakken uit de hemel, de hele dag! Van wat ik heb begrepen is het bij jullie niet anders. Regen, regen, regen. Heb geen idee of die bbq die voor morgen gepland staat, ook echt doorgaat.



En dan morgennacht...de laatste kans voor Oranje! De afgelopen wedstrijd tegen Duitsland was echt niet om aan te zien. Zonde van mijn nachtrust. Er is hier tenslotte 6 uur tijdsverschil dus reken maar uit. Ik ga in ieder geval morgen nergens heen. Lekker thuis op de bank is de beste plek. In m'n pyjama met een bakkie thee. Zeker als het dan nog steeds regent.

Of het moet Oranje doelpunten regenen! Dan ga ik gelijk stampen in de plassen! En als het bagger is dan doe ik net als dit nijlpaard! Echt lachen, vergeet niet je geluid aan te zetten!

1 comment:

Simone said...

Hoop dat jullie in elk geval net zulk mooi weer hebben als wij vandaag nl. een ORANJE zonnetje..... misschien wel een voorteken.... hihi En is de bbq nog door gegaan??? Chiel, happy fatherday xxx

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails