Monday, April 01, 2013

Naar Leena

We zijn gisteren op bezoek geweest bij Remy, Rachida en Leena. Het was voor ons ook de eerste keer dat we hun nieuwe flat met eigen ogen konden bekijken. Heerlijk huisje, winkelcentrum voor de deur en de voordeur precies naast de lift! Beter kan je het niet hebben.


We gingen eerst langs Tiel om Lody op te halen en daarna met z'n vijven naar Overvecht. Leena lag lekker bij haar moeder op de arm en we hebben haar de hele middag niet gehoord. Ze is zo zoet! Ik kan me niet herinneren dat we haar hebben horen huilen. Ze vind alles best. Zolang ze maar haar flesje krijgt. En die mocht ik haar geven!


Het was gezellig. Lekker bijgepraat en we hebben met z'n allen gegeten. Ik had de hele handel meegenomen en het was binnen een half uur allemaal schoon op! Toen we weer naar huis wilden vroeg Rachida of het goed was als ze van de week met z'n drietjes langs komen. Tuurlijk! Ze is al een tijdje het huis niet uitgeweest vanwege de zwangerschap. Ze is hoog nodig toe aan een tripje en nu komen ze morgen op mijn verjaardag en ze blijven dan gelijk een nachtje slapen!


Een betere verjaardag kan ik me niet wensen!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails