Friday, March 29, 2013

Geen probleem!

Chiel is de afgelopen week 2 keer naar het kantoor gegaan in Zelhem. Het is een loods waarbij het kantoor op de eerste verdieping is gesitueerd. Er zit een pracht van een trap voor en dat is nog net even een stap te ver voor Chiel. Geen probleem, zeiden de mannen. Daar hebben wij een oplossing voor!


Ze hebben een pallet op de grond gezet waar een mooi hekje omheen is getimmerd. Daarvoor hebben ze nog een opritje gemaakt zodat de rolstoel zonder problemen op de pallet kon komen.


 En toen kwam de heftruck! Insteken en naar boven! Jammer dat die mannen in NL wonen en niet in HK. Ik had nog wel wat wensen gehad...


En dan natuurlijk ons balkon in HK. Eindelijk zitten er weer bloemetjes in de planten en dan is het wel zonde als dan de planten dood gaan omdat ze geen water krijgen. Ik hoef niemand te vertellen dat de temperatuur daar net even boven het vriespunt ligt. Dus ik had gevraagd aan Jesse en Jos of ze misschien mijn planten water willen geven tijdens ons verblijf in NL. Geen probleem, zeiden de mannen. Dat doen wij wel even!

nep

ook nep!
Ze konden het verschil zien tussen echt en nep, hebben de waterslang gevonden, en hebben alle gaatjes in de blaadjes keurig geplakt! Super!

Zaterdag gaan we naar Remy, Rachida en Leena. Die kleine heeft zo'n hoog knuffel gehalte dat het hoog tijd wordt om voor de wieg te kwijlen. We worden wel dagelijks op de hoogte gehouden via Facetime. Zeg maar bellen met beeld. En hoe gaaf is dat! Dat hadden we vroeger niet ;-)

Dus we gaan erheen en toen vroeg Remy of we bleven eten. Dat leek ons wel leuk en ik bood aan om eten mee te nemen. Wat wil je dan eten Remy? uhm, indisch...?! Geen probleem zei ik. Vanavond ga ik al koken en morgen gaat alles mee richting Overvecht.

Maar eerst vanmiddag gezellig naar Andy en Marry!


2 comments:

Fiona Teeuw said...

Facetime is prachtig maar een pasgeboren babytje ruikt zo lekker.... en snuffelen kan nog steeds niet via de computer / telefoon. 100% genieten!

Arlene said...

Leuk dat ik jullie ook nog even zag bij Andy,volgende week zien we elkaar langer,veel plezier met het knuffelen van Leena en fijne Pasen!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails