Saturday, April 05, 2014

Birthday dinner

Afgelopen dinsdag mag het dan 1 april zijn geweest, op vrijdagavond was mijn verjaardagsetentje gepland! Met Jesse en Mabel en Chiel gingen we op weg naar Hutong! Yeah!

Om even na zevenen stonden Jesse en Mabel voor de deur met een prachtig boeket bloemen en zongen ze luid en duidelijk 'lang zal ze leven'. De buren wisten ook gelijk dat ik jarig was, hihi.


Voor de gelegenheid waren we allemaal mooi aangekleed. Er kwamen zelfs hakken uit de kast! En die waren er al 10 jaar niet uitgekomen kan ik je vertellen. Chiel ging zonder rolstoel en alleen met de stok op pad en daarom moesten we dus een taxi hebben. Mabel en ik waren blij...lopen met hakken is niet voor ons weg gelegd. En zelfs Chiel had zijn sportschoenen voor deze keer onder het bed laten staan!



Hutong was weer geweldig. Heerlijk gegeten en het uitzicht blijft adembenemend. Ook hebben ze tegenwoordig een chef die een showtje noedels draaien weg geeft. Heel erg leuk.




En tijdens het eten hoorde ik van de rest dat we voor mijn verjaardag ook nog naar Xian gaan! De stad van de terracotta warriors. Chiel en ik hadden het ooit eens geprobeerd om daar heen te gaan maar omdat ik in de war was met Xian en Xiamen, stonden we dus in Xiamen. En daar zijn geen terracotta warriors kan ik je vertellen...HIER kan je dat verhaal nog eens terug lezen.

Het enige probleem wat we hebben om het tripje te boeken, is de tijd. Iedereen moet ergens heen vliegen en voordat we misschien een weekendje kunnen, is het al juni. Dus we doen kalm aan en we prikken nog wel een keer een datum op een weekend dat we allemaal kunnen.




Ik heb een hele gezellige avond gehad en nog een heel gezellig weekend in het verschiet!

1 comment:

Arlene said...

Lekker blijven feesten hè?
Hebben jullie ook meer dan verdiend en behalve weer een bezoek aan Holland ook nog eens een bezoek aan Xian in het vooruitzicht!Geweldig!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails