Wednesday, May 03, 2006

Heel zwaar

Ik heb nog even 20 minuutjes voordat onze gids ons op komt halen dus vlug nog even op het web.

We stonden weer op rond 7 uur, keken naar buiten en wat denk je? ZON! Jazeker weer lekker volop ZON. Er hangt iets een zweempje voor de ZON maar dat is wel lekker. Mijn voeten zijn vuurrood en doen gewoon pijn. Ik heb ze al lekker ingesmeerd met zonnefactor 100 maar dat mag niet baten.

Dus straks gaan we naar de olifanten. Naar wat ik heb begrepen krijgen we een tocht van een uur bovenop een olifant die door de bergen gaat. Ik ben erg benieuwd. Daarna gaan we naar een tempel, ananasplantage, rubberplantage, gibbonopvangcentrum, volgens mij ook nog naar een piratendorpje en nog iets maar dat weet ik niet meer.

Eigenlijk zouden we gisteren een soort van combinatiepakket krijgen maar dat ging mis.
We hebben heel veel eilandjes gezien, kano in en kano uit, en daar baalde ik wel van. Later belde de gids op om te vragen of alles naar wens was en toen heb ik verteld dat we iets heel anders hadden geboekt. "O, I'm sorry okay?! Tomorrow you get the trip for free okay?!" Dus we zullen zien.

Het is hier wel anders dan in de rest van de wereld. Zo heb je ontelbare cafeetjes en barretjes met enorm veel gepensioneerde westerlingen met aan elke arm zo'n 3 thai dames. Er zijn ook wel plekken waar dat niet zo is maar dan moet je wel goed zoeken. Ik krijg daar een beetje kriebels van. Maar goed, op elk potje past een dekseltje en vind je het niet in duitsland of nederland dan ga je gewoon op reis naar thailand. Maar of dat nou echte liefde is, ik denk het niet maar ze zien er allemaal heel happy uit. De mannen in ieder geval maar of die dames nou blij zijn met een bierbuik en een kaal of grijs hoofd...

O ja, het eten was geweldig gisteravond. Ik heb me ongans gegeten aan tigerprawns, vis met knoflook en peper, sateetjes en tom yam soup. Nee dat zit wel goed hier.

2 comments:

Anonymous said...

Ach en wat de dames betreft: LIefde maakt blind en dollars maken een hele hoop goed!!!

Simone

Anonymous said...

Och wat heb ik met jullie te doen, je zal maar zo vakantie moeten houden.Maar......ik lig ook heerlijk in het zonnetje achter in mijn tuintje hoor!
Die heren gaan juist naar Thailand toe omdat de vrouwtjes daar voor geld alles doen en ze laten geloven dat ze de allerknapste zijn!En onderdanig he,dat vinden ze hier niet meer!Nog veel plezier
Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails