Tuesday, May 02, 2006

Phuket!

Nou we zitten er weer heel naar bij! Ik kan helaas nog geen foto's op het blog zetten omdfat ik nu vanuit de lobby vlug even wat wil mailen, zodat iedereen weet dat alles goed met ons gaat.

We verblijven in het Deevana Patong Resort. Bevalt erg goed en het is hier stinkend heet!!! Ik denk dat de gemiddelde temp zo rond de 40 graden ligt. Als het minder is dan voelt dat in ieder geval wel zo. Chiel en ik zijn van top tot teen verbrand en dat terwijl we keurig in de schaduw van ons parasolletje hebben gelegen!

Vandaag hebben we een tripje eilandjes gemaakt. Lang verhaal en dat vertel ik nog wel maar we hebben nu wel zo'n beetje ALLE EILANDJES rond Thailand gezien! In ieder geval zijn we ook naar het JAMES BOND EILAND geweest en dat was erg leuk. We zijn ook wezen sea canoen en dat betekent dat je steeds plat in de boot moet liggen, alle scherpe rotswanden moet ontwijken om vervolgens in prachtige lagoons te komen.

Morgen gaan we weer een tripje maken, dan gaan we het eiland bezoeken met de ananas plantages, gibbons opvangtehuis en een olifant safari maken. Er valt dus nog genoeg te vertellen en te laten zien.

We gaan nu lekker eten bij een Thai (ha ha ha ha) en een halve liter aftersun kopen. Donderdag vliegen we weer terug en dan kan ik alle foto's laten zien.

Vanuit een zonnig en godvergeten heet Thailand, de groeten aan iedereen!

3 comments:

Anonymous said...

Jee, wat afzien zeg, zou echt niet met je willen ruilen ........... Nee dan lekker hier in de regen zitten, zo heel af en toe een zonnetje, nee echt stukken beter!!!

Lieverds geniet ervan en tot gauw.

liefs, Lody

Anonymous said...

Hoezo regen, lody????? het is heerlijk weer hier!!
Maar geniet lekker, en zet de fanten wel op de foto voor mij hoor!
Heel veel plezier nog en kom lekker uitgerust weer terug!!

Liefs, Yvon en Mari

Anonymous said...

Ja hoezo regen? T'is maar net in welke (uit)hoek van Nederland je zit, terwijl ze in limburg puffen van de ongekende warmte hebben wij gewoon lekker de openhaard aan 's avonds. En oh ans en chiel, 't is een rot leven, maar iemand moet het doen he?!! Nog mooie zee beesten gezien vanuit de kano?? Een dolfijntje misschien?? Zo niet dan ga ik ook voor een foto van de "lollifanten" Nog heel veel plezier en geniet maar weer buitensporig. Dikke kus uit "tropisch" (hoezo) Leiderdorp.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails