Tuesday, May 23, 2006

Wij zijn er helemaal klaar voor!

Ik zit nu in Shenzhen op de office een berichtje te typen. Ik ben met Chiel meegegaan omdat ik t-shirts wilde kopen. En niet zomaar t-shirts maar echte "Holland-WK-shirts"!

Samen met Nuan zijn we na de lunch vertrokken naar Dongmen. Ik zal maar zeggen het shopping-mekka van Shenzhen. Alles is te koop en voor weinig. En daar houden wij van, want ons bin zunig!

Voor alle medewerkers van Shenzhen en van Barneveld hebben we prachtige oranje shirts met de nederlandse vlag gekocht. Hallie gaat morgen de rest naar NL sturen maar ze is net ziek naar huis gegaan. Dus jongens, ze komen eraan!

En omdat het zo leuk is, heb ik voor Nuan en voor Jos en voor mezelf ook maar een t-shirtje gekocht. Kunnen we helemaal in stijl straks alle wedstrijden midden in de nacht gaan volgen.

Natuurlijk komt er een foto van Oranje Chineesjes maar ik heb het kabeltje niet bij me. Het viel me trouwens op dat hier in Shenzhen en in Hongkong er toch veel chinezen in het oranje lopen. Ze zijn er allemaal van overtuigd dat we gaan winnen. Persoonlijk heb ik er een zwaar hoofd in maar wie weet!
In ieder geval komt er heel veel positieve energie van hier naar het nederlandse elftal!

1 comment:

Anonymous said...

Hartstikke leuk die t-shirts. Gaat het weer goed met je?
Denk je nog aan het hard-rockcafe? Het waait hier nu ook hard, alleen haalt het niet bij jouw typfoon. Zijn druk met de verhuizing. groetjes Andree

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails