Wednesday, July 05, 2006

Alles ist vorbei

Ik weet het. Maar ik kan het niet laten. Heel sneu voor de Duitsers.
Vannacht heb ik met flarden de wedstrijd gezien. De oogjes vielen spontaan dicht totdat Chiel ook ineens op de bank zat.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ervan overtuigd was dat Duitsland het wel zou redden. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het ook wel een beetje leuk vind dat die Manschaft er ook uit liggen. En dat in de laatste minuten van de verlenging!
Nou ja...hihi...jammer voor de Duitsers.

2 comments:

Anonymous said...

Ja zo voelde het dus aan, er net voor tijd te worden uit geknikkerd, jammer, maar helaas.....

Leuk dat je een soort chinees "petekind" hebt. Zeer vereerd zekers.'

En het filmpje was ook errug lachen, leuk gedaan hoor.

Groetjes

Simone

Arlene said...

iruc
Isse zielig he? :)Net goed....
Nou de Portugesen er nog uit...
Mooie lamp Ans!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails