Tuesday, July 11, 2006

Bijslapen

Nou, de italiaantjes hebben gewonnen. Maar ik heb de halve wedstrijd maar gezien! We zijn beneden naar een barretje gegaan waar de wedstrijd werd uitgezonden maar het lukte maar niet om de ogen open te houden. (tussen ons gezegd en gezwegen, het interresserde me ook helemaal niets wie er ging winnen door de vermoeidheid)
Irma en ik zijn in de rust naar huis gegaan en Chiel en Jos hebben de tweede helft nog afgekeken. Net voor de verlenging kwam Chiel ook thuis. Helemaal brak! We hebben samen nog de verlenging en strafschoppen gezien maar ik moet bekennen maar met een half oog!
Gisteravond hebben we als 2 dode vogeltjes op de bank gezeten. Ik heb me vroeg omgekleed en om 8 uur lag ik al zowat te slapen op de bank.
Heerlijk een avond helemaal niets! En vanmorgen waren we weer helemaal de oude! Lekker.

Op dit moment regent het weer. Maar de temp is nog steeds rond de 32 graden dus erg benauwd. Ik las net dat het morgen en overmorgen nog warmer wordt! Jippie...Dat wordt dus afzien. Vandaag maar vlug alles schoonmaken en doen wat nodig is dan ga ik morgen maar in het zwembad hangen.

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails