Sunday, July 09, 2006

De Finale!

Godzijdank is vannacht dan echt de laatste keer dat we op een onmogelijke tijd naar een voetbalwedstrijd gaan kijken.
Zo dat hakt er wel in. Je wilt het eigenlijk wel zien maar je wil ook gewoon naar bed.
Voor mij is het dan nog niet eens zo erg omdat ik toch niet vroeg hoef op te staan maar degene die moeten werken hebben het heel zwaar!

We hebben net met een klant gegeten en een drankje genomen en wat je nu eigenlijk wil is hangen op de bank, je pyamaatje aan en helemaal niets meer. Maar de wedstrijd begint om 2 uur vannacht dus als je nu naar bed gaat is het helemaal zo moeilijk om weer op te staan.

Daar kwam ook nog bij dat het weer zo heet is. Het is benauwd en klam. Binnen zitten is het beste maar erg saai. Dus ga je toch even naar buiten. Shoppen in de winkelcentra waar de airco brult maar er komt een tijd dat je toch weer naar buiten moet om naar huis te gaan.

Ik heb gisteren en vandaag de hele middag in het zwembad gehangen. De enige plek waar je verkoeling hebt. Maar daar wordt je weer zo sloom van, dat ik nu terwijl ik dit berichtje schrijf, moet knokken om mijn ogen open te houden.

Ik ga toch maar even liggen. Kijken of ik nog op tijd wakker word... Truste!

1 comment:

Arlene said...

Nou deze wedstrijd was in elk geval de moeite waard om je bed voor uit te komen.Ben toch blij dat de Italianen gewonnen hebben!!
Heb wel iets met die Azuri!
Ga je nu een paar dagen bijslapen?
Groeten van een vakantievierende zus Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails