Tuesday, September 12, 2006

Armani

Het is alweer woensdag als jullie dit lezen. De tijd vliegt.

Afgelopen vrijdagavond zijn we met een groepje naar de Armani Bar geweest in de Armani Building. Amy werkt er sinds kort en had gevraagd of we eens langs wilden komen. We hebben er een drankje genomen, Amy nog even gesproken en ik heb mijn ogen uitgekeken. Mensen die gezien willen worden lopen er rond. Ik moet zeggen dat ik me er meer van had voorgesteld.
Maar alles bij elkaar ademde het toch een modern Italiaans sfeertje uit. Ik geloof dat zo'n beetje elke man die daar single rond liep meer de vrouwelijke kant van zichzelf aan het ontdekken was. Grappig. Het was trouwens een vreemd gezicht om Amy te zien werken. Ik ken haar nu al een paar jaar en ze heeft nog nooit in HK gewerkt. Amy is altijd degene die wil feesten en nu was ze aan het werk!

Ik wist echt niet dat het bestond maar schijnbaar kan je dus alles van Georgio Armani vinden in dit gebouw. Armani kleren, Armani bloemenwinkeltje, Armani meubilair, Armani restaurant en Armani bar, Armani geurtjes, Armani sieraden... Je kan het zo gek niet verzinnen! Je moet alleen wel een flinke beurs meenemen want er hangen nogal forse prijskaartjes aan.

Ik heb trouwens wat foto's op mijn telefoon staan maar helaas is het me nog niet gelukt om die te downloaden. Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht met een cybershot camera erin. Kind kan de was doen, hoor ik jullie denken, maar dat is niet zo eenvoudig hoor!
Ik heb gisteravond de hele avond het geprobeerd maar helaas. Morgen ga ik eraan werken en dan komen de foto's op het blog.

1 comment:

Anonymous said...

Dat lukte mij dus ook niet weet je dat? Wat ik nu gewoon doe is de geheugenkaart eruit halen, die stop ik dan in mijn sony camera en die praat wel gewoon met mijn computer.

Succes ermee,
pim

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails