Wednesday, September 27, 2006

Even door de ramen gluren...

Het is al aardig laat maar ik zit te wachten op Chiel. Hij moet nog vanuit Shenzhen komen en de bus heeft vertraging. Dus ik dacht, effe op Google Earth kijken of ik misschien ons huis in Druten kan zien. En wat denk? Ja hoor! Bij de gele punaise staat ons huis in Druten. Ik zie de dijk waarop ik altijd met Jim wandelde en de uiterwaarden met hun altijd blauwe water. Nou ja, groen in dit geval. Jammer genoeg lukt het niet om alles scherp te houden als je dichter bij zoomt. Zou leuk zijn om de kids te kunnen zien...















Dit is Nunspeet. Daar bij die gele punaise ben ik geboren! Het voetbalveld waar de kermis werd opgesteld elk jaar is duidelijk te zien. Net zo als de Mavo voor het huis. Grappig.














En dit is de Pinnacle in Hong Kong! Je kan zelfs het zwembad zien. Heel bijzonder dat je met 1 druk op de knop de hele wereld over kan!
 Posted by Picasa

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails