Monday, September 25, 2006

Geboekt!

Die zit in de pocket!

Ik heb vanmorgen mijn reisje richting NL geboekt. Jippie!!! Het kan nog een dagje later of vroeger worden want Chiel moet nog even kijken of alles voor hem ook kan maar ik kom in ieder geval 4 december om 06.35 uur aan in Amsterdam en vlieg pas weer terug op 8 januari samen met Chiel. Chiel vliegt vrijdag 22 december om 00.25 uur naar NL en komt dus ook op vrijdagmorgen half zeven aan.

Ik ben helemaal blij! Lekker 1 maand lang weer bij de kids en familie en vrienden bezoeken. Zalig. Gezellig samen met Linn de kerstboom uitzoeken, kerstbrood bakken, kerstdiner koken, naar de nederlandse kapper, in mijn Lupootje rond scheuren, naar de HEMA, Remy bezoeken in Utrecht, kortom allemaal leuke dingen doen!

Mijn dag kan niet meer stuk!

2 comments:

Arlene said...

Heerlijk vooruitzicht!
Hoop jullie dan ook te zien!
Maar geniet nu maar vast van de voorpret!
Arlene

Anonymous said...

Gezellig!!!!!!!!

Hoop je te zien.

Simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails