Friday, September 22, 2006

Ladiesnight!

Afgelopen woensdag was het weer zo ver. Er moest getraind worden.

Pim en Jesse konden deze week niet omdat ze in het buitenland waren voor het werk. Hele flauwe smoes natuurlijk maar goed... Ze hebben beloofd om in Shanghai en India rondjes te gaan lopen maar of dat ook echt gebeurd is, daar zullen we nooit achterkomen.

Enfin, Kamilla en haar zusje (deze week op bezoek samen met de nichtjes uit Singapore) hadden wel zin om mee te gaan lopen. De nichtjes hadden zoiets van," doe je best maar wij moeten de energie bewaren voor Mes Amis" bleven lekker bij mij op de Avenue of Stars. Heel gezellig.

We zijn deze week ook al een dagje naar Shenzhen geweest om te shoppen met z'n allen. Ik heb echt vreselijk gelachen en mijn voeten waren kapot van het slenteren langs de winkeltjes. Als iemand kan shoppen dan zijn het deze dames uit Singapore wel. Mijn hemel, 5 winkeltjes in een uur van top tot teen doorspitten... Chapeau!

Na de training, die overigens heel goed ging, moest er worden gedoucht, omgekleed en opgemaakt worden om te gaan stappen. Jos zou mee gaan maar Chiel gooide de handdoek in de ring. Om half elf klopten we aan bij Jos aan de deur. Met z'n allen in de taxi naar Mes Amis.
Nou dat hebben we geweten. De nichtjes zijn om elf uur de dansvloer opgestapt en zijn er pas afgekomen om 3 uur!

We kwamen binnen, drankje besteld, toen liepen de dames de dansvloer op. Het zusje van Kamilla liep naar de wc en die hebben we niet meer terug gezien want zij stond ook te dansen! Toen keken Kamilla en ik elkaar aan, en liepen ook de dansvloer op en binnen 5 minuten kwam Jos er ook bij! Hoezo vermoeid van het rennen?!
Ik heb beloofd aan Jos dat ik niet zo vertellen dat hij gedanst had en dat doe ik ook niet. Hij bewoog ritmisch op de maat van de muziek! Maar dansen? Nee hoor!

Mes Amis zou Mes Amis niet zijn als je er geen vrienden zou maken. In dit geval maakten de nichtjes kennis met wat Oostenrijkse jongens. Bram zat in Shanghai, Kamilla was moederkloek en dus nam Jos het op zich om de dames in de gaten te houden. Vooral makkelijk omdat Jos zo lang is dat hij over iedereen heen kan kijken. Niets gebeurd maar erg gelachen en heel veel gedanst. Super! En vanavond weer!!!!

Ik ben bang dat Bram voortaan elke vakantie de dames in Hong Kong op bezoek krijgt!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails