Thursday, September 28, 2006

Er even tussenuit...

Morgenavond om half 8 vertrekken Chiel en ik naar Borocay! Net zoals Pim, Shumin, Cilla, Crystal, Cathy, Richard en Dolly. Gezellig!
Het is weer tijd om even niets te doen. Aankomend weekend viert China, National Day, dus iedereen heeft een lang weekend vrij. Heerlijk. We vliegen van HK naar Manila en zaterdag vliegen we vroeg door naar Borocay en daar gaan we op een ferry. Als het water hoog staat krijgen we allemaal natte voeten want we worden gedumpt net voor ons strand hutje. Hihi...

Nou moet ik zeggen dat ik toch even de kriebels kreeg toen ik op tv zag dat er een typhoon heel dicht in de buurt van Manila lag, maar volgens de laatste berichten is de typhoon Manila al gepasseerd. Pffff.... Ik zag het al helemaal gebeuren. Hebben we eindelijk iets geregeld om met National Day weg te zijn, zal de hele boel in het water vallen vanwege een typhoon. Maar gelukkig ziet alles er rooskleuriger uit dan verwacht.

Voor ons wordt het de eerste keer dat we de Filipijnen aan doen, maar ik heb begrepen dat de anderen er al eens geweest zijn. Ik ben zo benieuwd! Het schijnt een prachtig eilandje te zijn, met witte stranden en helderblauw water en geen verkeer!
Ik heb even gekeken op internet en wat foto's gezocht zodat jullie allemaal alvast kunnen kijken waar we terecht komen voor de aankomende 5 dagen! Donderdag kunnen jullie een nieuwe update van het blog verwachten! Tot volgende week!!

3 comments:

Arlene said...

Tjeetje wat moeten jullie toch allemaal nare dingen doen!
Goed dat jullie uitgaan van het principe "niet klagen maar dragen"
Heel veel plezier!
Arlene

Anonymous said...

Inderdaad Arleen, ''t is een rotklus maar iemand moet het doen. Manmoedig van ze hé?!!!

Veel plezier en geniet er lekker van!!!

Simone

Anonymous said...

Nou Ans,

Het was me weer een feest! Ik zit alweer achter mijn buro de hele dag, maar jullie zitten daar nog lekker 2 dagen. Vanavond vlieg ik alweer door naar AMS, maar ik zal de weblog in de gaten houden en met plezier je verslag lezen. Nog veel zon gewenst de komende dagen! Mabuhay,pim

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails