Tuesday, September 05, 2006

Helaas geen recepten

Ik zag net een comment van Simone die verwoedt naar recepten zocht van de kookwedstrijd. Helaas Simone. Dit is in strijd met het wedstrijdregelement! En de kandidaten willen de recepten geheim houden voor een volgend evenement.

Maar...

Neem wat mosselen, roerbak ze in een wok met een ietsje pietsje olie en een halve ui en knal er dan een half potje hoisinsaus bij. Dat heb ik Cilla zien doen! En ze waren erg lekker!

Of zoals ik uit mijn ooghoeken heb gezien bij Shumin...

Kook wat spagetti al dente, fruit een uitje en knoflook, witte wijn erbij, mosselen of clams erbij, wacht tot ze open gaan, mik daar de al dente spagetti bij, door elkaar husselen en dan het winnende aspect... leun op een heup, kijk sexy en doe er versgemalen zwarte peper (liefst met een elektrische pepermolen!) over. De jury was daar helemaal weg van!

Spaghetti





3 comments:

Anonymous said...

Dat al dente koken van de pasta, het erbij doen van de clams, dat zal allemaal wel gaan, maar......sexy kijken en met 1 hand de eletrische pepermolen bedienen.........nee dat gaat niet, heb er een waar je 2 handen voor nodig hebt!!!!

Simone

Anonymous said...

P.s. vergeet nog helemaal iets te zeggen van je scrapbook werk. Goed gedaan wijffie!!!
Kan je in HK wel aan leuke spullen komen?

Simone

Anonymous said...

Wat is dat nou Simone, jij hebtsexy kijken toch uitgevonden, en dan vergeet je de pepermolen toch, schudt het gewoon uit een busje, maar wel sexy kijken dan... je ziet ik leer snel.

Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails