Sunday, October 22, 2006

Er is iets geks aan de hand...


Ik begrijp er helemaal niets van. Snap niet waarom en hoe het is gebeurt.
Sinds gisteravond kan ik op mijn eigen weblog, mijn profiel en archieven niet meer zien!
Ik ben geen computer nerd, heb nu al verschillende keren gekeken in mijn blog-status of ik misschien iets verkeerds heb ingevoerd, maar ik tast volkomen in het donker.

Ik begin een beetje in paniek te raken omdat ik nu dus ook de postjes van vorig jaar ook niet meer kan bekijken... Van de week wilde ik weer wat pagina's uitprinten voor mijn weblog-boek en toen zag ik ineens dat alles weg is. Help!!!!

Misschien ligt het wel aan China en kunnen jullie in NL wel mijn profiel en archieven zien die altijd rechts op de pagina verschenen. Hier is in ieder geval alles weg.

Als er iemand is die het wel begrijpt, kan die dan contact met mij opnemen?

1 comment:

Arlene said...

Hoi Ans, is inderdaad gek op jouw page als je hem op start zie je inderdaad al jouw gegevens niet meer.Maar......toen ik aanklikte om een comment te plaatsen stonden alle gegevens er wel....!
Misschien heb je er iets aan
Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails