Monday, October 23, 2006

Vreemd!

Nou ja, zo'n computer blijven vreemde dingen. Ik las de comment van Arlene, waarin ze zei dat mijn profiel niet te zien was, behalve toen ze een comment wilde plaatsen.
Ik snap er helemaal niets van.

Waar ik wel achter ben gekomen is, als ik internet opstart via Internet Explorer, dan zie ik geen profiel, maar als ik internet opstart via Mozilla Firefox, dan zie ik hem wel!

Remy, laat eens wat van je horen en help je moeder! Ik zal vast op iets gedrukt hebben waar ik me niet bewust van ben, maar ik word hier gek van!!! Ik heb hulp nodig van een ingenieur!

2 comments:

Anonymous said...

pinnacle 6G ziet gewoon alles!!, zal we een plaatselijk probleem zijn. Groet Jos

Anonymous said...

het is nu maandagavond 18,39 uur en ik zie en ontvang alles hier in hardenberg

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails