Friday, October 27, 2006

Naar de beurs!

Dat is weer ouderwets. Een wekker die afgaat en deze keer niet voorChiel maar voor mij! Ja ja, Ans gaat werken vandaag!!

Vandaag ga ik met Jos en collega's naar de beurs om de stand op te bouwen. Lijkt me echt heel leuk om te doen en super gezellig.
Ik heb deze week Jos niet of nauwelijks gezien want hij is druk. Eerst met voorbereiden van de delegatie die uit NL komt voor de beurs en daarna met rondleiden en bezig houden van iedereen. Klinkt een beetje oneerbiedig maar jullie snappen wel wat ik bedoel.

Straks gaan we eerst ontbijten met z'n allen en daarna op naar het convention centre. Chiel gaat straks eerst de financiele zaken regelen voor de office in Shenzhen en daarna gaat hij naar Shenzhen om Harm op te halen. Ben zo benieuwd wat Harm ervan vond...China... met alles erop en eraan. En morgen gaan we een dagje sight seeing met Harm.
By the way, gisteren hebben ze ingebroken op het kantoor in Barneveld. 2 computers gestolen waarvan ze er 1 terug vonden bij de voordeur. Das dan lekker!

Nou mensen ik stop er mee want ik moet werken. Wat klinkt dat raar zeg...

1 comment:

Anonymous said...

Hoi allemaal,

Leuk zeg die site! Zie ik zo maar m'n echtgenoot op staan (met een fles bier, drinkt ie thuis nooit!!). Het is toch wel een hele andere wereld daar bij jullie begrijp ik. Veel plezier de komende dagen, en Ans ik hoop dat je het leuk hebt gehad met het opbouwen van de stand. Lijkt me ook een uitdaging. Had van Harm al begrepen dat je nogal creatief bent.

Groetjes,

Yvonne

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails