Wednesday, October 11, 2006

Griep

Jullie zullen wel denken "er gebeurt niets op het weblog" maar dat komt omdat ik al vanaf zondag ziek ben.
Ik voel me ellendig. Ik denk dat ik na de vakantie kou heb gevat in het vliegtuig...airco, denk ik.

Gisteren had ik zoiets van, opstaan en doorgaan, ben ook met de vrouw van een klant van Bram naar Shenzhen geweest om te shoppen, maar toen ik thuis kwam, stortte ik helemaal in.
Mijn maag is van streek, dan heb ik het koud en dan weer warm en ik hoest als een oude man...

Vandaag zit Chiel de hele dag in China, dus hij komt vanavond laat pas thuis. En ik zit hier alleen zielig te wezen. Pim kwam net nog even langs want niemand had Pim afgebeld voor het trainen. Het zijn ook zulke rare weken... Eerst zat hij in NL, Jos zit nu in NL, Jesse gaat morgen dan eindelijk op vakantie en Chiel heeft nu een klant en straks Harm hier in op bezoek.

Ik ga maar weer op de bank hangen...Kopje thee erbij en wachten tot Chiel er weer is...

6 comments:

Arlene said...

Beterschap !
Ziek maar eens lekker uit!

Anonymous said...

Heel veel beterschap, Ans!!

Anonymous said...

Oops, namen vergeten......
Liefs, Mari en Yvon

elly_veleke said...

Beterschap Ans.
Ik geniet van je blog. Ik heb nu een heel andere visie op Hongkong dan voorheen, want er blijkt toch nog veel groen te zijn en dat heeft mij verrast.
Groet uit Harderwijk,

Elly

Anonymous said...

He Zussie,

Griep hoor je alleen maar in dit kikkerland te hebben hoor!! Nou ja kikkerland, het is vandaag hier toch nog maar mooi 17- 22!!! graden en morgen gaat de zon er ook nog bij schijnen. Ziek in elk geval lekker uit, dekentje, bankie koppie thee, dvd-tje minimaal 3 x daags, voor of tijdens de maaltijd, mag eventueel ook nog voor het slapen gaan. En je zal zien je knapt zienderogen op.

Dikke kus

Simone

Anonymous said...

he ans,

Hoop dat je inmiddels alweer beter bent, kan me voorstellen dat je je kl**e voelt...

liefs, irma

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails