Thursday, May 10, 2007

Een dagje overgeslagen....

Vandaag heb ik NIET aan het zwembad gelegen. Ik had nog dingetjes te doen.

Zoals de was, stofzuigen, Chiel van koffie voorzien want hij bleef een dagje in HK werken, kastje opruimen, en naar het postkantoor enveloppen en postzegels kopen. Het kan tenslotte niet elke dag feest zijn...

O ja en we hebben nog bij Starbucks koffie gedronken en met een gepensioneerd echtpaar uit de Achterhoek gesproken. Ik dacht eerst even dat Jos z'n ouders al een week eerder naar HK gehaald en ons daar niets van had verteld maar dat bleek niet zo te zijn.

En we hebben de mountainbike schoenen van Chiel naar ferry 6 gebracht. Daar stond zo'n mannetje van de fietsenwinkel uit Mui Wo. Ze hadden de verkeerde clips onder de schoenen gezet.

O ja en nog een nieuwtje: ...TaTaTaTaaa... Jesse is morgenavond in Hong Kong!
(Jesse wie? Nou die gozer die onze onderbuurman is maar altijd in China zit.)
En dat is het vermelden wel waard want we zien die jongen nooit meer! Dus gaan we met z'n allen vrijdagavond eten bij de Dirty Duck want zaterdag zit hij weer in China.

Als ik het zo bekijk is het eigenlijk WEL elke dag feest!


Dit is nou die man die elke zondag het vlees komt snijden!

1 comment:

Anonymous said...

hallo ans we zijn nog niet gepensioneerd ik moet nog een anderhalf jaar werken en dan ga ik in de vut oke we zien jullie volgende week

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails