Friday, May 18, 2007

En weer een weekje voorbij...

Wauw, de tijd vliegt! Het is alweer vrijdag.

Gisteren heb ik wat aan gerommeld in huis, nog 2 uurtjes aan het zwembad gelegen (op medische gronden hoor! Spierpijn van het rennen van woensdagavond met Jos en Chiel!) en toen was Chiel alweer thuis!
In NL was het gisteren Hemelvaartsdag en ook vandaag is het kantoor in Barneveld gesloten. Dus Chiel was gisteren lekker vroeg thuis en vandaag blijft hij gezellig in HK werken.

Het wordt een rustig weekend. Jesse is op reis en Jos is met z'n ouders naar Beijing. Hij is pas dinsdag terug in HK. Morgen gaan we weer hiken en Chiel en Bram gaan weer fietsen. Lekker sportief nietwaar? Maar ik begin eindelijk wat te merken van mijn sportief gedrag. Kon eindelijk in een broek maatje 40!

1 comment:

Anonymous said...

Wat heerlijk, aan het zwembad liggen op medische gronden!Ik zal mijn huisarts vragen of ik ook zo'n recept mag!
Liefs Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails