Monday, June 11, 2007

Druk geweest

We hebben even een paar dagen niet hoeven rijden naar Zeeland. Wel lekker hoor. Ik denk dat we de afgelopen week wel 5 keer zijn geweest. Met alle liefde gereden hoor, maar het gaat wel in je benen zitten.

Dit weekend zijn we druk geweest met het voorbereiden van het afscheid morgen van Ma. Chiel en ik hebben het op ons genomen om iets van een dienstje in elkaar te zetten.

Vorige keer met Pa bleek dat de kerk niets wilde doen omdat Pa gecremeerd wilde worden ipv begraven. Dat kwam als een donderslag bij heldere hemel en iedereen was zo aangeslagen dat we met 5 minuten weer buiten het crematorium stonden.
Ik had er een naar gevoel over. Chiel ook en nu bleek ook dat de zussen van Chiel het vreselijk hadden gevonden. John zou iets zeggen en hij kwam niet verder dan 1 minuut praten over zijn vader.

Dus Chiel heeft een speech voorbereid, Linn gaat een gedicht voordragen, Ben heeft de bidprentjes in elkaar gezet, Tiny gaat ook een gedicht voordragen en ik heb het programmaatje in elkaar gezet en uitgeprind. In ieder geval hebben we nu iets van een half uur om afscheid te nemen van Chiel's moeder.

Pim is net op bezoek geweest. Leuk om hem weer eens te zien. Morgen vliegt hij naar India. Net als vroeger, steeds onderweg.

Ik ga zo maar even op de bank met mijn been omhoog. Ik heb er steeds meer last van gekregen. Dinsdag maar even naar de dokter. En morgen vroeg op. Om kwart voor acht moeten we al in Geldermalsen zijn om Remy en Tiny op te halen van het station. We worden om 10 uur verwacht in het bejaarden tehuis voor een afscheid. Nog even....

3 comments:

Anonymous said...

Houd jullie taai, zie je morgen!

Simone

Anonymous said...

Heel veel sterkte toegewenst met afscheid nemen van jullie moeder en oma! Dat het maar een fijne dienst mag zijn.

Liefs Monique en familie.

Anonymous said...

Gecondoleerd met jullie oma, moeder ,schoonmoeder.
veel sterkte ,dikke kus Martine en familie

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails