Wednesday, June 27, 2007

Er gebeurt van alles!


Gisteren ben ik naar de Gateway gelopen om boodschappen te doen. Toen zag ik bij de ingang ineens een heleboel panda-beren staan! Geen echte natuurlijk. Maar ik heb er wat foto's van gemaakt. Ze zijn wel schattig.

Daarna naar huis en toen zag ik dat ze bij ons in de straat allemaal bomen aan het planten waren. Gaaf, eindelijk wat groen in het straatje. Het schijnt dat dat ook te maken heeft met de Hand-over. Op Nathanroad zijn allemaal palmbomen geplant, in de natuurreservaten planten schoolkinderen bomen en nu ook bij ons in het straatje!

Toen zat ik eindelijk op de bank niets te doen, begon er ineens vuurwerk van de gebouwen af te komen! Gisteren is ivm de Hand-over een nieuwe lichtshow van start gegaan op de Avenue of Stars. Natuurlijk met vuurwerk. Het blijft China tenslotte!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails