Monday, February 07, 2011

...en weer een klusje plat!

Ik ben weer bezig geweest de afgelopen week.

Mijn enorme professionele afzuigkap in de keuken van binnen en buiten schoongemaakt...


De tv-kasten opgeruimd en georganiseerd...


De openhaardhoek schoongemaakt...


 Canvassen opgehangen achter de eethoek...


En 3 keer in de week op de stepper en fiets!


En dan heb ik het nog niet over de koelkast en vriezer schoonmaken, de slaapkamer opnieuw georganiseerd, mijn wilgenboompje gesnoeid, nieuwe vuilnisbakken gehaald, pannenkoeken bakken, sushi gerold en de badkamer gesopt!

1 Ding is wel zeker. Ik mis Therasita! Zou ze de volgende keer niet gewoon meekunnen reizen in mijn handbagage?

Have a nice day!

5 comments:

Arlene said...

Gaat het wel goed met je?
Je bent niet te stoppen zeg!
Kom je ook even bij mij langs?
Ben ook bezig geweest maar jij slaat alles!

Mickey said...

Past best, Teresita in je tas :-)

Goed bezig jij, jeeeeeetje!
x

simone said...

Jezes zus, je gaat lekker zeg!!!! Kan je tegen teresita zeggen dat je het zelf niet verleerd bent, alhoewel misschien zegt ze dn op!!! Dus doe maar niet. Ben zelf ook een beetje gestoken door de werk bij en ben bij Deb op d'r kamer lekker bezig, de ene na de andere doos wordt gevuld.(Heeft ze zelf gevraagd hoor)Eind van de week de sleutel. Moet maar gaan wennen aan het idee. Dikke smakkerd uit Leiderdorp

Fiona Teeuw said...

Als dat geen Voorjaarsschoonmaak is, dan weet ik het niet meer! Hoe lang is jouw activiteitenlijst wel niet?

Rina said...

Hoi Ans. Wanneer je weer in Hong Kong bent mag je ook bij mij wel zo'n groooooote schoonmaak komen houden. Ik zorg wel voor de koffie en cake.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails