Wednesday, February 16, 2011

Lente

Het lijkt echt wel lente vandaag! Het zonnetje schijnt, het waait niet en geen wolkje te bekennen! Wat lekker! Ik liep net door de tuin en alle struikjes en bloemetjes ontspruiten. Er zitten talloze dikke knoppen in de hortensia's en in een hoekje van de tuin zag ik ineens polletjes met sneeuwklokjes bloeien!


De tulpen die op de vaas staan heb ik nu al voor de tweede keer korter geknipt omdat ze over de tafel groeiden. Ik ben gek op tulpen en hier kan je echt 3 bossen a 10 stuks voor 6 euro kopen! Ongekend als je in HK woont. Daar kost een tulp 2 euro per stuk! Ik ga zo straks gelijk het dorp in om nieuwe bossen te kopen. Nog even van genieten zolang het nog kan.

En vanavond komt Chiel thuis! Ik kan niet wachten tot het zover is! Ik heb hem stiekem wel heel erg gemist...


Zijn nieuwe hardloop horloge is binnen gekomen. Daar zal hij wel blij mee zijn. Afgelopen weekend ging hij naar Dodenwaard naar de Runningshop om zijn oude horloge weg te brengen omdat de batterij snel leegliep, maar daar konden ze niets voor hem doen. Ze boden aan het horloge op te sturen maar daar had Chiel geen zin in. Toen we thuis kwamen wilde hij het horloge met usb-stick gebruiken en toen bleek dat zijn usb-stick foetsie was. Wel lukte het ineens de batterij weer volledig op te laden!

Hij baalde wel enorm omdat heel wat loopjes op zijn usb stick stonden en hij besloot om toch een nieuwe te kopen. In april gaat hij namelijk de marathon van Parijs lopen. Hij vertrok naar Frankrijk en toen belde de Runningshop op...de usb-stick was gevonden in de winkel! Gisteren hebben Ben en ik de usb-stick opgehaald en 's middags werd zijn nieuwe horloge thuis bezorgd! In ieder geval kan hij nu met 2 horloge's weer gaan trainen...

Have a nice day!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails