Sunday, February 27, 2011

Veilig thuis

Ik ben veilig en wel geland in Hong Kong. Maar wist je dat...

  • Lody me naar Schiphol heeft gebracht en uitgezwaaid?
  • Ik Susan en Trees tegen kwam bij de koffieshop?
  • Ik een flinke tijd in de rij heb gestaan bij de douane? 
  • Ik daarna de voltallige familie Plasman tegen kwam in de lounge? 
  • We 1 uur vertraging hadden omdat een passagier ziek werd en dus niet verder kon reizen en waardoor de bagage uit het vliegtuig gehaald moest worden?
  • Winston Gerschtanowitz van de postcodeloterij schijnbaar bij ons in het vliegtuig zat?
  • En dat wij geen loten hebben van de postcodeloterij?
  • Ik een lege plek naast me had tot op het allerlaatste moment en er toen een Japanner ging zitten?
  • Ik een flesje water heb gekregen van Jesse die even kwam kijken hoe ze ook al weer in Economy klem zitten?
  • Ik toch nog een paar uur voor over op mijn tas heb geslapen?
  • Een gezinnetje met een kindje die voor me zaten heel luidruchtig was? En dat het niet de baby maar juist de ouders waren die voor onrust zorgden?
  • En dat er een rij achter mij 3 mensen waren die dachten 'PARTYTIME' toen de lichten uitgingen in het vliegtuig en de voorraad snoepjes en wijn gezamenlijk hebben verorberd?
  • En dat mijn mannie op mij stond te wachten op het vliegveld?
  • En dat ik na een uurtje slapen lekker heb gegeten bij Spasso met Jesse en zijn ouders?
  • het niet koud is in Hong Kong maar 25 graden met een lekker zonnetje?
Nee? Nou dan weten jullie het nu!




Have a nice day!

1 comment:

Arlene said...

Fijn dat je weer veilig in HK zit,had al op internet gezien dat je later vertrokken was!Toch wel gezellig al die bekenden tijdens je vlucht!Je hebt het goede leven gelijk weer opgepakt zie ik!
Nou tot gauw!kus

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails