Monday, February 28, 2011

Just Do It

De een kan niet wachten om te trouwen, de ander moet er niet aan denken. Sommigen gaan totaal voor een persoonlijk faillissement om de bruiloft tot in de puntjes te organiseren en weer anderen geven elkaar het ja-woord tussen de bedrijven door. Wat ik hiermee wil zeggen is dat voor iedereen de perfecte dag uit iets anders bestaat.

Gistermiddag toen ik op het terrasje bij Spasso zat en de jetlag uit m'n ogen wreef en mijn pijnlijke been probeerde te vergeten, verscheen er een grote glimlach op mijn gezicht. Er was een bruiloft receptie bij het terras naast Spasso aan de gang. Altijd leuk om te zien en wat opviel was dat het niet zo'n overdreven gebeuren was.

Zij liep in een traditionele Chinese trouwjurk rond en hij in een spijkerbroek met pinguïn jasje! Kijk, dat mag ik wel. Traditioneel maar met een eigentijdse twist. Toen ze achter de tafel vandaan kwamen en wat foto's gingen maken voor onze neus werden we helemaal vrolijk! De bruid droeg onder haar jurk prachtige rode Nike's en de bruidegom droeg witte Nike's! Geweldig! Niet zeuren, just do it!





Have a nice day!
Enhanced by Zemanta

4 comments:

Rina said...

Fijn dat je er weer bent en meteen weer een leuk verhaal. Da's de Hong Kong Vibe.

Arlene said...

Lachen....zouden het ook hardlopers zijn?
Hoe zo pijnlijk been,ben je ook gevallen?

Fiona Teeuw said...

Die trouwschoenen zitten tenminste confortabel! En morgen worden ze vast ook nog gedragen.

Anonymous said...

Gelukkig ben je weer heel aangekomen, blijft toch altijd ff spannend, nietwaar??? Toch niet weer last van "economy disease"? Leuk hoor, rode nikes onder je trouwjurk, hadden zie in onze tijd maar gehad, heb nu nog geloof ik pijn in m'n voeten van die rotschoenen. Hahaha. Dikke kus, Simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails