Saturday, April 16, 2011

Een slapeloze week

Het zal wel aan de leeftijd liggen maar ik heb deze week enorm veel last gehad van de jetlag. Ik begrijp ook niet hoe b.v. Jos en Jesse dat doen. Ze vliegen heen en weer van links naar rechts over de aardbol, komen 's ochtends vroeg aan, brengen de koffer thuis, nemen een douche en weg zijn ze weer naar kantoor!

Van maandag op dinsdag slecht geslapen tijdens onze vlucht terug naar HK. Toch is de vlucht snel voorbij gegaan dus ik zal mijn ogen best wel dicht gedaan hebben. Maar rechtop slapen is niet echt lekker en echt uitgerust aankomen zit er dan niet in. Bij thuiskomst heb ik een paar uurtjes op bed gelegen en de rest van de dag is in een soort van sub-bewustzijn volledig aan mij voorbij gegaan.

Dinsdagavond lag ik al vroeg in m'n bedje. Ik kon het tot half tien rekken en toen moest ik echt gaan liggen. Ik voelde me duizelig, misselijk en gammel. In een roes en op de tast vond ik mijn bed en voordat mijn hoofd mijn kussen raakte sliep ik al! De volgende morgen schrok ik wakker 10 uur! Ik heb aan een stuk door geslapen en niet eens gemerkt dat Chiel in en uit bed was geweest! De hele dag heb ik verder moeite gehad om mijn ogen open te houden.

Woensdagavond kwam en ging voorbij. Ik hoopte te kunnen slapen omdat ik me zo moe voelde maar helaas. Ik sliep pas om 3 uur 's nachts en was weer wakker om 6 uur. Honger! Na een kopje thee en een boterham weer gaan slapen tot 8 uur...gevolg...BRAK!

Donderdagavond was idem dito en vrijdagnacht heb ik helemaal niet geslapen. Nou ja van 11 uur tot 1 uur 's nachts. Daarna op de bank gehangen en de zon zien opkomen...ook mooi. Om 8 uur 's ochtends weer geprobeerd te slapen en warempel, ik werd vanmorgen wakker om half 11.

En nu is het 11 uur, zaterdagavond. Ik gaap. Ik ben moe. Ik kan alleen maar hopen dat ik straks ietsjes langer door slaap. Al was het maar 6 uurtjes slaap achter elkaar. Dat is toch niet zoveel gevraagd?

Have a nice day!

3 comments:

Mickey said...

Hope you're feeling (sleeping) better soon!
x

Lody said...

En heb je nu wel kunnen slapen?
Hoop het voor je.

Dikke kus,
Lody

Rina said...

Hoi Ans.Ben je alweer een beetje in het ritme? We hopen het.
De familie Grolle

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails