Sunday, April 03, 2011

Nederland in Beweging

Nu ik over 'de grens' ben, verwachten jullie natuurlijk dat ik me ook interesseer voor de wat meer volwassen onderwerpen...

Dus vanmorgen, na een goede nachtrust van 8 uur slaap, zat ik met een kop koffie op de bank. Chiel was al wakker. Hij was zich klaar aan het maken voor een lange duur loop van 30 km en ik keek naar MAX. De ouderenomroep van de Nederlandse TV!

En daar stonden ze hoor. Olga en Duko. Het duo die Nederland in beweging wil krijgen d.m.v. oefeningen op muziek. Vergezeld door een groepje politiek correct gekozen dames en heren, die moeten laten zien aan tv kijkend Nederland hoe gemakkelijk en hoe leuk het is om de spiertjes los te maken. Er staat altijd een oude vrouw en/of man en/of iemand met een donkere huidskleur aan de flanken van Olga en Duko! Daar is over nagedacht!

En dan begint het de lol...Op de maat looppassen, armbewegingen en choreografische pasjes worden ingestudeerd. Ze zijn enthousiast! Ze lachen en moedigen aan! Ze hebben er zin in! En ze hebben geen ritme gevoel!! En het is geweldig om te zien. Ik ben een groot fan van onze voormalige hardloopster Olga en de bodybuilder Duko. Het mag gezegd worden, ze zien er waanzinnig goed uit.

Chiel probeerde vanmorgen ook mee te doen bij wijze van warmlopen...Nou hij kan er zo bij gaan staan! Hij ziet er waanzinnig goed uit, hij is enthousiast, hij heeft er altijd zin in en ook hij heeft geen ritme gevoel!


Have a nice day!

1 comment:

Mickey said...

hahahahahahahahhahahaha!!!!

ook nog antirimpelcreme gekregen?! :-)

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails