Saturday, April 02, 2011

Sara zegt "Bedankt allemaal!"

Wat heb ik een super verjaardag gehad! Ik heb volop genoten van alles en iedereen en bij deze wil ik ook iedereen bedanken voor de lieve mailtjes, smsjes, telefoontjes, bloemen, cadeautjes en kaarten.


Het begon al vroeg op 1 april. Ik kreeg gelijk een button op met '50' die ik de hele dag gedragen heb! Zelfs toen ik bij de kapper zat. Ik kreeg mijn verjaardagsmaaltijd, bereid door de kids, pannenkoeken met spek en stroop.

En 's avonds liepen we met z'n allen naar de d'n Optie waar mijn feestje werd gevierd. En toen kwam het mooiste van allemaal, mijn gehele familie kwam beetje bij beetje binnen druppelen!


Dat was geweldig!! En alle vrienden die de moeite hadden genomen om te komen! De dames die de drankjes rondbrachten, de puntzakken friet met kroket of frikandel, de gezelligheid en alle blije gezichten! Ik heb de verjaardag van mijn leven gehad!

Iedereen nogmaals enorm bedankt!


De rest van de foto's kan je hier bekijken!


Have a nice day!

1 comment:

Fiona Teeuw said...

De foto's te beoordelen moet het een hele gezellige verjaardag geweest zijn! Dan is Sara(h)zien toch heel erg leuk!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails