Saturday, July 13, 2013

Lekker bezig!

Eerst even iets anders...Wat een prachtig weer is het trouwens! Blauwe lucht, zonnetje, echt super. Snap echt niet waarom iedereen steeds zat te klagen over het weer ;-)

Donderdag was een drukke dag. Ik heb Chiel gereden naar klanten. Kom ik ook eens de deur uit, zei Chiel. Rond 10 uur kwamen we aan en om half 11 zat ik met de vrouw van de klant aan het ontbijt bij de Intra tuin! Heel gezellig en wat leuk om weer eens een Intra Tuin te bezoeken! Het was super druk en achteraf bleek waarom. Een ontbijt, croissantje, baquetje, plakje ham en kaas, potje jam, gekookt eitje en een kopje koffie voor 1 euro!

Om half 1 ging ik Chiel weer ophalen maar we mochten niet weg voordat we geluncht hadden. Met z'n allen naar een heerlijk restaurantje, lekkere salade gegeten en toen weer terug naar huis. 's Avonds kregen we namelijk bezoek van Lody en Joni! Het werd een hele gezellige avond zo met z'n allen.

Afgelopen vrijdag ging Chiel weer op stap maar deze keer met Ton. Ik kon lekker met Linn en Joni een dagje doorbrengen. Net als vroeger! En toen Chiel weer thuis kwam hebben we een bezoekje gebracht aan d'n Optie.

We zaten naast mensen met 2 kleine kindjes. Jongetjes. En die jongetjes konden niet zo goed met elkaar. En de ouders deden net of ze niets hoorden en zagen. Een hoop geschreeuw en gedoe en natuurlijk gejengel. Pfff. Ik probeerde nog om  Joni en Linn over te halen, 2 afgestudeerde orthopedagogen, om even een assessment uit te voeren. Ik bedoel, zo vaak gebeurt het niet dat je studie materiaal op je bord krijgt, maar de dames bedankten vriendelijk en namen nog een glaasje witte wijn ;-)

Vanmorgen heeft Chiel weer gesport. Op de fiets een etappe meegereden met Mollema en daarna de oefeningen met de bal. Heel vermoeiend maar heel goed voor de spieren. Hij voelde zelfs dat de bilspieren meededen! Heel goed nieuws dus! Ik heb Chiel nog geholpen met de trap op gaan en douchen en daarna was de voortuin aan de beurt...

En daar moest echt wat aan gedaan worden! Mijn eigen mini-jungle wilde zich uitbreiden naar de buren. Niet goed dus. Ik heb gesnoeid, geplukt en geveegd en het resultaat mag er wezen. We kunnen er weer voor het huis langs lopen!

De kids zijn vandaag de hort op. De zomerfeesten in Nijmegen zijn begonnen! Ben is met Selena er naar toe en Linn werd net opgehaald door haar vriendinnen. Leuk.
Chiel en ik hebben ons eigen zomerfeest. Straks komen Johan en Petra (alias Herman en Natas, ik weet het, lang verhaal...) en dan gaan we lekker bij de Bolle een hapje eten. Gezellig!

Morgen gaan we een dagje naar België! Leuk!

4 comments:

Arlene said...

Lekker druk programma zus,maar zo te lezen vermaken jullie je wel,geniet maar van het mooie weer doe ik ook,kan zo weer over zijn!

Mickey said...

gezellig allemaal! X

Fiona Teeuw said...

Er blijft altijd werk liggen... Na het Intra Tuin bezoekje had je vast ideeën genoeg voor je eigen mini-jungle. Ook genieten!

Simone said...

He zus, in navolging van jou, heb ik vandaag de twice cooked melting porc geprobeerd te maken..... we zitten nu uit te buiken...... jemig wat is dat lekker!!!! heerlijk, had er fried rice bij gemaakt en japanse komkommersalade.... alsje nog meer van die lekkere recepten hebt, ik houd me aanbevolen.....

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails