Wednesday, July 17, 2013

stukkie om

En toen was de dag daar dat Chiel naar kantoor wilde in Barneveld. 's Ochtends vroeg vertrokken we samen in de auto. Geen enkele file tegen gekomen (lang leve de vakantie periode) en 3 kwartier later stopten we voor de deur van het kantoor.

Janine, Harm en Berry liepen ons al tegemoet. En na de eerste 10 minuten bijgepraat te hebben, werd het dan toch echt tijd om de trap op te gaan. Ze zitten op de eerste verdieping en er is geen lift. We moesten even uitdokteren hoe we het gingen doen, maar Chiel is zonder kleerscheuren boven gekomen. Ik heb nog met iedereen een kopje koffie gedronken en toen nam ik afscheid van allemaal. Chiel zou thuis gebracht worden door Berry later die dag.


Ik stapte de auto in en reed richting snelweg. Want die moest ik op, de snelweg. En ik reed, en ik reed nog een stukje verder maar dat bord Ede kwam ik maar niet tegen. Vreemd. Na 20 minuten doemde een bord op. Wat?! Hilversum?! Huh!?

Ik dacht, ik neem straks wel een afrit en rij dan terug. Heb ik misschien toch de verkeerde oprit genomen, maar dat zal je altijd zien, ik kwam geen afrit meer tegen. Ineens doemde een bord Almere op. Het zal toch niet waar zijn! IK heb de afslag maar genomen en gewacht totdat ik iets bekends tegen kwam. Na een tijdje ben ik richting Utrecht gegaan en vandaar kan ik de weg blindelings vinden naar Druten. Dacht ik...Helaas was er bij Zaltbommel een ongeluk gebeurt waardoor de brug was afgezet en iedereen een andere kant werd opgestuurd. Ik ben uiteindelijk thuis gekomen, na 2 uur!

Toen Chiel thuis kwam vertelde ik het verhaal en hij begreep gelijk wat er gebeurt was. Bij Barneveld zijn 2 snelwegen. De A1 en de A30. Ik ben per ongeluk de A1 opgegaan en dat had niet gemoeten. Tja.

Die middag kregen we visite van Tim en Manon. Het was super gezellig! We hebben zo gelachen, lekker een sateetje gegeten en pas tegen middernacht gingen ze weer naar huis.

Vanmorgen mocht ik in de herkansing. Ik heb Chiel weer weg gebracht en deze keer de snelwegen goed in de gaten gehouden. En als je gewoon goed rijd, dan ben je zo weer in Druten! Het hoeft helemaal geen 2 uur te duren!

2 comments:

Mickey said...

Hihi, ja, ook in NL is echt niet alles even duidelijk! 't Heeft jaren geduurd voor ik door had dat als ik bij een vriendin in Leusden was geweest en terug wilde naar t westen, ik éerst een tijdje richting Zwolle moest rijden( en níet naar Utrecht). Logisch toch?!?!
X

miss honeybee said...

Nou dat is nou precies waar ik ook mee zat! XX

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails