Monday, September 26, 2005

Another update

Een pak van m'n hart. Alle tropical storm warnings zijn vanaf vanmorgen 7.30 ingetrokken.
YEAH!!

Vannacht heeft het vreselijk gestormd en onze slaapkamer zit op een hoek. Dus je hoort de wind en de regen klappen tegen 2 ramen. De roosters voor de airco die buiten onder ons raam geplaatst zijn, floten een soort van psychidelische opera waar niemand vrolijk van werd. Zeker ik niet.

Nou moet ik zeggen dat ik nog niet helemaal begrepen heb waarom de T3 is gecancelled, want het regent en waait nog net zo hard als gisteren. Maar het zal wel beter worden, hoop ik.

Op het nieuws zag ik dat er stroomkabels over de snelweg waren geknapt en dat alle wegen richting Disneyland waren afgesloten. Ook hoorde ik dat Damrey de zwaarste typhoon van de laatste 20 jaar is.
Nou, boffen wij even!

4 comments:

Anonymous said...

Dat wordt straks lekker een tukkie doen!

Monique

Anonymous said...

Ik heb vanmorgen wat over de typhoon gehoord en hij zou richting zuid china en vietnam gaan. Heel veel sterkte en het is ook weer een ervaring (of je daar blij mee moet zijn.....?)rijker. groetjes Andree

Anonymous said...

Dat zelfde stukje had ik ook gehoord op rtl4 nieuws en dacht laat ik ff kijken of ik er wat op teletekst over kan vinden, maar.... niks meer te lezen hierover!!!? Zou het dan toch echt aan ;t afzwakken zijn? Hoop 't echt voor jullie!! Hier is 't nu ook gedaan met het mooie nazomerweer. Regen, bewolkt en af en toe een zonnetje, maar godzijdank geen windstoten of tig milimeters regen. Nou houd je taai

Simone

Anonymous said...

Gelukkig hebben jullie het ergste weer achter de rug!
Zag vanavond op het nieuws idd de beelden ervan, daar word je niet vrolijk van! Er werd bij vermeld dat het seizoen nog niet ten einde is....Hoop dat ze verder allemaal aan jullie voorbij mogen gaan. Vind het geen prettig idee dat jullie daar in zitten, hoor!
Sterkte, en alvast heel veel plezier in jullie vakantie-paradijsje!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails