Thursday, September 29, 2005


Ik voel me niet zo lekker. Mag ik nou nog even naar bed?

3 comments:

Anonymous said...

Lieve Ans,

Heel veel beterschap en er staat nog een flesje oogdruppels in de koelkast voor je prikkende oogjes!!! Ook nog neusspray als ik me niet vergis? Misschien helpt het......

Succces met het snel beter worden, anders wordt het al proestend op strand beter worden!

Liefs uit Rotjeknor

Anonymous said...

he moppie, je zit in het land van de chinese kruiden en zo!Ze hebben vast wel een kruidenthee die je zo weer op de been helpt!En anders...gewoon antigrippine heb ik gezien bij Watsons!Knap gauw op en dan lekker op vakantie!
Arlene

Anonymous said...

Lieve Ans,

Snel beter worden hoor!
Hele fijne vakantie, lekker genieten!
Liefs Manfred,Sandie,Jordi en Yentl.

tot mails!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails