Tuesday, September 27, 2005

Grappig

Van de week kreeg ik bericht van Andy. Hij had op een begrafenis van zijn buurvrouw een oude schoolvriendin van mij ontmoet. Ingrid. Ik kreeg vanmorgen een emailtje van haar en ik heb natuurlijk gelijk geantwoord.
Sinds we in China wonen, hebben we al van diverse oud-dorpsgenoten (Nunspeet) wat gehoord.
Van Gerda bijvoorbeeld die bij mijn zus werkt en ik hoorde gisteren ook dat Cor ons weblog leest.
Zo zie je maar. Woon je aan de andere kant van de aardbol! Wat een prachtig iets is dat internetten toch!

By the way, de storm is afgenomen. Houden zo, zou ik zeggen. Vooral volgende week want dan zitten Chiel en ik op Langkawi in Maleisie.

5 comments:

Anonymous said...

Ziet er allemaal heel rottig uit!!!
Maar iemand moet t doen. Enne by the way, welke Cor..........???

Simone

P.s. Ingrid van Manen??

Anonymous said...

Ja Ingrid van Manen en Cor 't Lam.
Je bent wel erg nieuwsgierig hoor!

Anonymous said...

He er waren wel meer Corren in ons leven hoor!! En ik moet je zeggen ik heb nooit meer wat gehoord van de "schoolvrienden", maar ja ik was wel al veel eerder uit Nunspeet weg dan jij.

Simone

Anonymous said...

Dames,dames rustig aan ik zal trouwens de discussie nog ff verder helpen,wie van jullie kende Ruud Mijnands? die werkt nu ook bij mij op school en bij Gerda was laatst iemand die Simone nog kende van school,als je trouwens meer wil weten dan kunnen jullie je allebei inschrijven op schoolbank.nl zie je ook wat terug van oude vrienden!
groetjes Arlene

Anonymous said...

Ja, ja Arleen ga ff lekker door,
nee hoor geintje, ga zeker op schoolbanken.nl kijken, hoor er wel meer over. En met Ruud Mijnands, broertje van Ed heb ik nog in 't zelfde korfbalteam gezeten. Maar ik vond het leuk om via Hong Kong nog eens iets over oude schoolgenoten te horen. Want helaas heb ik de laatste "Brouwerskamp"schoolreunie gemist toendertijd. Maar niet getreurd wie weet via schoolbanken.nl Nou genoeg nostalgisch geklep. Dikke kus uit herfstig Leiderdorp
Simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails