Wednesday, September 14, 2005

Jammer..........

Over 6 uurtjes stijgt mijn vliegtuig op vanuit Hong Kong weer richting thuis. Alhoewel het nog niet helemaal tot me door is gedrongen, dat ik morgen gewoon weer in het vertrouwde Rotterdam zit. Het voelt/voelde hier namelijk ook heel vertrouwd?! Heel erg dubbel......
Ik zal Ans & Chiel heel erg gaan missen en de stad Hong Kong ook. Deze stad is met geen pen te beschrijven.... je moet het gezien, gevoeld, geroken hebben om te begrijpen wat ik bedoel.
Lieve Ans & Chiel langs deze weg heel errugggggggg bedankt voor het fantastische verblijf in jullie appartement en al het lekkere eten en alles wat we samen hebben gedaan. Alles tezamen heeft dit voor mij een onvergetelijke vakantie gemaakt.
Aan de andere kant kan ik ook niet wachten om Femi & Kayode weer te zien en samen alle cadeautjes uit te pakken. Ben erg benieuwd wat iedereen ervan vindt.

Luitjes alle geluk toegewenst die jullie maar wensen!

Dikke kus en knuffel
Monique

2 comments:

Anonymous said...

Monique. als je dit thuis nog leest: welkom thuis!!(in het herfstachtige Nederland)
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!
Enne, Ans en Chiel, weer ff lekker samen in je huisje is ook fijn hoor!!!!!
En het is alweer herfst aan 't worden, dus december komt er ook weer aan, lekker kleumen in Holland!

Liefs, Yvon

Anonymous said...

Yvon bedankt voor het welkom thuis!
Het is fijn om weer thuis te zijn.

Monique

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails