Friday, September 23, 2005

Typhoons, typhoons en nog eens typhoons

Wat een gedoe. De hele week hebben we al typhoon-warnings. Ik krijg er de kriebels van.

Elke keer als ik denk:"Lekker weertje vandaag!", staat dat bord weer in de lobby.
Hoelang kan het goed gaan? Ik heb er nog maar 1 keer iets van gemerkt en dat bord staat nu al de hele week naast de lift.

Als je naar de tv kijkt staat steeds T1 rechtsboven in beeld. Hoe zal het zijn op de 27ste verdieping? En wat is een typhoon eigenlijk? Ja ok, een zware storm, duh..., maar is dat anders dan in NL?

Het weer is heerlijk nu. Wel bloedje heet maar niet zo vochtig en klam. De zon schijnt volop en we hebben al een tijdje geen regen gezien.
Nou ja, ik kan er toch niets aan doen. We zien wel. Maar ik vind het wel een beetje eng...

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails