Sunday, September 18, 2005

Toch nog even wezen kijken...

Ik kon het niet laten, maar ik moest de lampionnen bij avond zien. Het heeft wel geregend maar ik denk dat de grote hoos vannacht komt.

O ja, ik heb bij de comments een woord verificatie laten zetten. Als je een comment plaatst moet je voordat je de comment zend, een woord typen wat je in een vierkantje ziet. Alles blijft verder hetzelfde maar ik krijg de laatste tijd steeds "unwanted posts" die electronisch op mijn weblog worden gezet. Door de woordverificatie zal dat minder worden of helemaal stoppen, omdat een computer alleen geen woord kan typen maar een persoon wel.
En dan heb ik geen spam meer op mijn weblog. Vandaar!

2 comments:

Anonymous said...

Oke de regen getrotseerd en toch gaan kijken, het lijkt me ook erg mooi en apart om al dit moois in het echt te zien en te beleven!
Je kan dan ook niet thuis blijven toch?
Doei Arlene

Anonymous said...

Hoi lieve Ans en Chiel,

Wat is het allemaal prachtig wat jullie zien en wat ook ons laten zien. Schitterend hoor!
Groetjes en liefs uit "Bommel".

Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails