Thursday, November 24, 2005

Een nieuwe dag

Vanmorgen scheen het zonnetje heerlijk in mijn gezicht toen ik wakker werd.

Het weer is nog steeds erg lekker alhoewel de temperatuur nu wel naar beneden gaat. Zo'n beetje 22 graden is het overdag en 's avonds rond de 18 graden.

Ik weet dat het voor jullie super temperaturen zijn maar ik loop hier dus al in een vestje of trui rond. Ja ja, je kan merken dat het winter wordt! (hihihi)

Chiel werd vanmorgen wakker met hoofdpijn en een griepgevoel dus hij is vandaag aan het werk geweest in HongKong.

Terwijl hij centjes aan het verdienen was ben ik maar eens naar de X-mas fair geweest in Central. Alle inkomsten zijn voor liefdadigheid. Het was erg leuk om te zien en ik heb wat kerstballen gekocht omdat ik ze leuk vond maar ook omdat ik geld wilde geven voor het goede doel.

2 comments:

Anonymous said...

Wat leuk dat jij je weer hebt opgeofferd voor 't goede doel. Zie je wel je bent een echt goed mens. Was natuurlijk weer erg saai enzo. Oh ja laten we 't nog even over de temperatuursverschillen hebben!! 't is hier nu 12.44 uur maar het kan ook net zo goed 17.30 zijn want het is al net zo donker.. verder wordt hier voor morgen en 't weekeinde lichte vorst en nachtvorst met winterse buien verwacht TEMPERATUUR OMSTREEKS +1 TOT -1. Nee doe mij dan maar een vestje en 22 graden overdag!!! Waarschijnlijk vriest 't dat 't kraakt als jullie komen. Kunnen we misschien met z'n allen een elfsteden(lees kroegen) tocht doen! Ik rij er wel achteraan met de auto, ok? Das allemaal maar zottigheid, maar volgens mij nog 23 nachtjes slapen en dan zet je weer voet op nederlandse bodem!! Yes!!!
See you
Simone

Anonymous said...

Ja rot He Simone zo koud als ons zusje in HK het heeft? Vanochtend moest ik de auto sneeuwvrij maken, het is hier echt helemaal wit met ongeveer 5 cm sneeuw!Bij Apeldoorn al 10 cm en gelijk 22 km file.Ik wou dat wij moesten afzien bij 22 graden!Maar goed.......ik hoop dat jullie straks weer eens van een echte hollandse winter kunnen meegenieten.Verder al weer een beetje over alle nuon toestanden heen?
Ja die Ama's die hebben we toen gezien he, leek wel een stel kwetterende mussen op dat plein!
Groeten Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails