Monday, November 14, 2005

Maandagmorgengevoel

Ik zit hier nu helemaal alleen achter mijn computertje.

Chiel is naar Shenzhen. Vandaag beginnen 2 nieuwe medewerkers bij de office. Kan je natuurlijk zelf niet te laat komen dus om even voor half acht vertrok Chiel al.

Over een uurtje vertrek ik samen met Hans naar Shenzhen. Hans is een nederlandse vriend van Pim die in India woont. Hij was hier op vakantie en hij vond het leuk om de office te zien en om een beetje rond te kijken in Shenzhen. No problem dus!

Gisteren ben ik de hele dag misselijk en duizelig geweest van het boottochtje. Ik werd echt niet goed. Het hotpotten met z'n allen heb ik vriendelijk afgezegd want het lopen op de vaste grond en het staan in de lift was al teveel voor mij.

De pizza die we gingen eten in plaats daarvan viel ook helemaal verkeerd en om 9 uur lag ik al op bed te schommelen.

Vanmorgen toen ik opstond voelde ik me godzijdank weer beter. De geroosterde boterham ging er goed in.

Dus eerst onder de douche, afwassen, badkamer schoongemaakt, gestofzuigd en de was gedaan.

Ja, ja ook hier in Hongkong kennen we "maandag=wasdag"!

2 comments:

Anonymous said...

Hey zus, gelukkig dat je weer een beetje bij de mensen bent. Die önvaste"benen is echt niks. Het is hier nu 8.47 uur ben ook al een tijdje op; Ron moest om 6 uur op en op weg naar Havelte! Nou Wapse, dat zegt jou misschien iets? Logeert er een paar dagen bij een of ander computer bedrijf. En ja als manlief op is is het hele huisgezin op!! Maar goed heb je een lekker lange dag voor de boeg. Moet over anderhalf uur bij de fysio zijn dus, kan lekker rustig aan doen. En inderdaad de was draait ook hier al lekker rond. Verder geen bijzonderheden hoor. Groetjes Simone

Anonymous said...

Zo huismutsen, jullie gaan lekker met je was etc.Ik ben pas sinds half tien wakker!Heb een vrije dag van al mijn overuren en geniet van lekker niets moeten of hoeven!
Ans je laatste pagina's zijn werkelijk weer prachtig,vooral die foto's van de zee en de zon.Ik heb ze gedownload.Gelukkig maar dat je niet zeeziek meer bent!
He tot gauw weer!
Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails