Saturday, November 26, 2005

Winter

Met stomme verbazing lazen we net op internet dat de winter dan goed is ingevallen in Nederland. Sneeuw, files tot 800 km, openbaar vervoer dat natuurlijk plat ligt, hoogspanningskabels die ingestort zijn. Wauw...

Als je hier zit dan krijg je weinig mee van dat alles.

Voor het vertrek naar NL, moet ik maar even goed in de kast kijken of ik wel truien en zo hier heb. Lijkt me een beetje koud als ik aankom op Schiphol in m'n t-shirtje met vestje.

Ik hoop echt dat er nog sneeuw gaat vallen als ik er ben. Maar tot die tijd...

Weerbericht voor HK:
zaterdag 24 overdag / 19 's nachts
zondag 26 overdag/ 19 's nachts
maandag 25 overdag/ 19 's nachts
dinsdag 27 overdag/ 18 's nachts
woensdag 25 graden/ 17 's nachts

Jongens, veel plezier daar met die winter!

1 comment:

Remy said...

Hoi mam, ik heb er zelf 2,5 uur over gedaan om in Druten te komen vanaf Nijmegen met de auto gister. De hele tijd niet harder dan 40 km en een groot gedeelte ook nog stapvoets. Was heel leuk. We hebben ook wat foto's gemaakt van de sneeuw hier, stuur ze je nog wel op. Doei! Remy

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails