Sunday, November 20, 2005

Onze Ben! Posted by Picasa

4 comments:

Anonymous said...

Van harte gefeliciteerd met jullie kanjer!!!!!!!

Liefs, Mari en Yvon.

Anonymous said...

Hey pap & mam,
ik heb t doosje gekregen en ik ben er heel blij mee! Maar ik spreek jullie morgen nog wel. Dat haar is er trouwens van af, laatste voetbalwedtrijd en basketbaltraining, liep ik alleen maar met een hand op mn hoofd om t haar uit mn ogen te houden... Dat was de druppel. Voel me weer een nieuw mens ;-)

Groeten Ben!

Anonymous said...

Ben van alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen! Een hele fijne dag!

Liefs Monique, Femi & Kayode.

Anonymous said...

Lieve Ans en Chiel,

Gefeliciteerd met jullie zoon zijn verjaardag! Bij jullie is het al zover, de 21ste.

Liefs Monique, Femi & Kayode

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails