Saturday, November 19, 2005

Internet probleempje

He, he, eindelijk kan ik weer op internet. Sinds een paar dagen ging er van alles mis hier.

Onze computer heeft een heel eigen leven geleden waar ik maar niet tussen kwam. Hij deed wel alsof hij mailtjes ging versturen maar dat lukte op het laatst toch maar niet.

Vreselijk. Je voelt je erg onthand als je geen internet contact kan onderhouden of kan skypen.

Dus even een berichtje aan iedereen: ik wilde wel skypen maar dat lukte niet, ik kon mijn email niet lezen dus ik kon niet eerder reageren.

Omdat de computer zo raar deed, wilden wij vlug een backup maken van alles, want we zijn 1 keer alles kwijt geraakt en dat willen we niet meer.

Op het moment dat Chiel de knop indrukte sloeg alles helemaal vast en lukte er niets meer! Nu kunnen we op internet maar de backup is mislukt dus dat gaan we zo weer opnieuw proberen.
Dus als we weer een paar dagen van het net af zijn dan weten jullie hoe het komt!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails